در چهارمین روز از هفته ملی سلامت، گشت مشترک واحد بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان با حضور نمایندگان اداره تعزیرات حکومتی، صنعت و معدن و جهاد کشاورزی به اجرا درآمد

 

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان چرام، گشت مشترک واحد بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان شهرستان چرام با حضور نماینده ی ادارات تعزیرات حکومتی، صنعت و معدن و جهاد کشاورزی به منظور تشدید نظارت بهداشتی بر مراکز تهیه، توزیع و فروش مواد غذایی در سطح شهرستان چرام برگزار گردید. 

در این برنامه تعداد 21 واحد صنفی در زمینه رعایت دستورالعمل های بهداشتی توسط سه اکیپ، مورد بازرسی قرار گرفت که در نتیجه بازرسی های صورت گرفته، بیش از 42 کیلوگرم مواد غذایی فاسد و یا تاریخ مصرف گذشته از مراکز صنفی جمع آوری گردید.

برای تعدادی مرکز صنفی نیز به دلیل تخلفات بهداشتی اخطاریه رفع نواقص و برای یک واحد صنفی نیز اخطاریه پلمب صادر گردید. 

همشهریان گرامی میتوانند شکایات خود در زمینه تخلفات بهداشتی را با شماره ۱۹۰ به صورت شبانه روزی گزارش نمایند تا به فوریت بررسی و اقدام لازم به عمل آید

تصاویر پیوست